środa, 5 czerwca 2013

Okrycie kąpielowe AKUKU










WWW:                     www.akuku.com.pl
FACEBOOK:             www.facebook.com/akukucompl?fref=ts
PRODUKT:               Okrycie kąpielowe z kapturem AKUKU
INFORMACJE:          Wykonane z bawełny (82%) i poliestru (18%), miękkie i przyjazne.
CENA:                      75x75 cm około 20 zł, 94x94 cm około 30 zł
MOJA OPINIA:         To co mi się od razu rzuciło w oczy i bardzo mi się spodobało, to że z jednej
.                               strony mięciutkie frotte, z drugiej coś w rodzaju polarku. Kapturek również jest
.                               frottowo-polarkowy z ładnym haftem. Okrycie jest wystarczająco duże, mięciutkie
.                               i wchłania bardzo dobrze wodę, skóra po wytarciu pozostaje sucha. Ręczniczek
.                               wykończony jest estetyczną lamówką, dzięki czemu nic się nie strzępi i nie
.                               siepie. Posiada wieszaczek. Oliwka przejęła się bardzo rolą testerki i bardzo
.                               dogłębnie postanowiła przetestować produkt, obsiusiała go i nawet kupka się
.                               zdarzyła. Wszystko ładnie puściło przy samym namoczeniu. Okrycie po
.                               kilkakrotnym praniu (na metce zalecane jest pranie w 40 stopniach, ja prałam
.                               w 60) zachowało swój wcześniejszy wygląd, nie zmechaciło się,
.                               frotte nadal jest miękkie i delikatne dla skóry mojej córci. A do tego przekonująca
.                               jest cena, ponieważ okrycia kąpielowe innych firm wahają się od 30 zł do 80 zł.
.                               Jak na trzytygodniowe stosowanie na razie nie widzę żadnych minusów.                            







Produkt otrzymałam do przetestowania w ramach współpracy.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz