poniedziałek, 3 czerwca 2013

Majowe Podsumowanie

Miesiąc maj był skromny na moim blogu. Po pierwsze dlatego, że był to koniec ciąży i już nawet nic nierobienie było dla mnie męczące :-), po drugie długo wyczekiwane narodziny mojej Oliwki, z którą musiałyśmy się troszkę przyzwyczaić do swojego towarzystwa. A po trzecie, co Was chyba najbardziej zainteresuje, poświęcałam sporo czasu stronie Canpol. Dzięki aktywności na tej stronie 20 mam dostaje do przetestowania jakiś produkt tej marki. W maju była to elektroniczna niania.


Dziś otrzymałam od nich tego maila, także czekam na paczkę:-)

W czerwcu do przetestowania jest Pluszowa Karuzela i Spirala Edukacyjna.


Przyznam, że też nam się podoba, ale fajne jest to na stronie Campolu, że każdy ma szansę. Dwa razy pod rząd ta sama mama produktu do testowania nie dostaje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz