piątek, 20 września 2013

Przetestuj Nosidełko

Będąc jeszcze w ciąży kupiłam nosidełko "w promocji" jak się później okazało, to nie był dobry zakup. A dlaczego? A to dlatego, że nosidełka w których nóżki zwisają prosto są nie zdrowe dla naszego maleństwa. Lepiej wybrać chustę lub nosidełko (których niewiele na naszym rynku), które układa nóżki maluszka w pozycję "żabki". Ja się napaliłam na chustę, oczywiście wszyscy dookoła "po co ci to i na co? Kupisz, będzie  leżało, przecież z wózkiem zawsze wychodzisz" :-/ Nie znoszę takiego gadania. Ale do rzeczy. Bebe Club Hurtownia ogłasza nabór 3 testerów nosideł (tych zdrowych) BABYBJORN ONE. Nosidła będzie można testować przez miesiąc, później jednak będzie trzeba je odesłać na koszt organizatora lub będzie możliwość kupić je za 50% ceny. Jeden z testerów zostanie nagrodzony nosidłem. Zgłoszenia można wysyłać do 23.09.2013r. Więcej szczegółów na STRONIE


2 komentarze:

  1. Moja mama i teściowa tak samo zareagowały na chustę. U mnie w mieście wszyscy śmigają z wózkami. A słyszałam o chustach same dobre rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, sporo o nich czytałam. Mam obawy czy udało by mi się ją odpowiednio zawiązać, ale w necie jest sporo filmów instruktażowych, no i do nie których chust dodają. Jak to się mówi "praktyka czyni mistrza"

      Usuń