wtorek, 8 października 2013

And The Winner Is...


Liebster Blog Award- wyróżnienie, łańcuszek szczęścia, chęć wypromowania swojego lub cudzego bloga, a może świetna zabawa? Dla mnie fajna zabawa i możliwość poznania mnie, bo rzadko tu coś o sobie piszę. Nominację dostałam od Nasz Mały Skarb, a ja zapraszam do zabawy:

9. DzieciakiMamy
10. Życie mamuśki
11. Blanki świat

1. Gdybym mogła zmienić coś w swoim życiu...
2. Chciałabym, aby moje dziecko gdy dorośnie było...
3. Coś zielonego...
4. Mój ulubiony dowcip...
5. Moim największym sukcesem jest...
6. Najbardziej zabrakło by mi na bezludnej wyspie (rzecz, nie osoba)...
7. Najbardziej szalona rzecz w moim życiu...
8. Nigdy nie znudzi mi się...
9. Coś słodkiego, coś kwaśnego...
10. Gdybym przeniosła się w czasie i przestrzeni byłabym...
11. gdybym trafiła 6 w lotto...



A tak ja odpowiadałam :-)

1. Jaka porę roku lubisz najbardziej?
Lato... za brak zbędnych ubrań
Lato... za gorące słońce
Lato... za basen w ogrodzie
Lato... za spacery po ciepłym piasku
Lato... za soczyste owoce prosto z drzewa
Lato, lato, lato
2. Znak zodiaku
Dociekliwy- jak się okazuje, że czegoś nie wiem, to nie lubię zostawać w niewiedzy
Popadający w skrajności- albo kocham, albo nienawidzę
Podejrzliwy- niestety
Z szóstym zmysłem- nie łatwo mnie okłamać :-)
Wytrzymały- czasem mam wrażenie, że w ogóle się nie męczę
Z ogromną siłą woli- jeśli czegoś zapragnę, to osiągnę to choćbym miała czekać kilka lat
Długo pamięta urazy- niestety, chyba nie wybaczam
Tajemniczy- nie lubię się uzewnętrzniać. Dlatego tak mało o mnie na blogu
Nieustępliwe- a jednak, Krzyś jest Bykiem i czasem mu ustępuję, choć nie chcę
Czyli SKORPION
3.Czy to co robisz/ czym sie zajmujesz sprawia Ci radość?
Staram się robić to, co sprawia mi radość, niestety często przestaje być już dla mnie radosne i zaniecham dalszego wykonywania. Niektórzy nazywają to słomianym zapałem :-) Są jednak takie czynności (czytaj: sprzątanie), które wykonuję mimo, że do przyjemnych nie należą
4. Gdzie chciałabyś spędzić przyszłe wakacje?
Jestem znad morza więc chciałabym spędzić wakacje w górach. Od wielu lat planuję wyjazd i chyba jeszcze kilka lat upłynie zanim pojadę. A na przyszłe wakacje chciałabym wyjechać gdziekolwiek, choć na weekend.
5. Kiedy zaczynasz szykować prezenty pod choinkę?
      Lubię gdy prezenty są wyjątkowe i przemyślane więc rozmyślać zaczynam tuż po świętach, co można by było kupić, zrobić w przyszłym roku :-)
6. Biżuteria czy wypad do spa?
Kocham biżuterię, kupuję lub proszę Krzysia by coś pięknego kupił i wkładam ją do pudełka :-) Nie noszę w ogóle biżuterii dlatego zdecydowanie wybieram SPA
7. Co sprawia Ci największą przyjemność?
Wspólne wieczory przy lampce wina (piwku karmelkowym ostatnio) i muzyce Depeche Mode
8. Jak wyobrażasz sobie swoje życie za 20 lat?
Aż tak daleko w przyszłość nie wybiegam, raczej zastanawiam się, snuję plany, marzenia co będzie za rok. Jedno jest pewne za 20 lat nadal będę musiała pracować :-/
9. Jesteś śpioszkiem czy raczej porannym ptaszkiem?
 Ja jestem śpioszkiem. Niestety od pół roku cierpię na chroniczny brak snu.
10. Jedno dziecko czy jednak może trochę więcej?
      Ja zdecydowanie jedno, Krzysztof planuje chłopca (do skutku) 
11. Czy masz jakiegoś zwierzaczka domowego?
Tak Krzysztofa :-) Połączenie misia z prosiaczkiem, kotkiem i świnką :-) Mam nadzieję, że nigdy tego nie przeczyta 

1 komentarz: