piątek, 2 sierpnia 2013

Pat&Rub opinia



O składzie, przeznaczeni i cenie pisałam już TU, w tym miejscu chciałabym się podzielić moją opinią.



WWW:                       www.patandrub.pl
.                                 www.rodzinnekosmetyki.pl
FACEBOOK:               https://www.facebook.com/patandrub
BLOG:                        www.blog.patandrub.pl
PRODUKT:                 Szampon i płyn do mycia dla niemowląt i dzieci  PAT&RUB SWEET
.                                 Łagodny i delikatny dla skóry dziecka, nie wysusza skóry, łagodzi
.                                 podrażnienia, odbudowuje pożyteczną florę bakteryjną. Zapach jest naturalny i
.                                 hipoalergiczny w 100% naturalny i ekologiczny, wyprodukowany w Polsce.
MOJA OPINIA:           Produkt ten używamy z Oliwką od pierwszych dni jej życia do mycia główki
.                                 i całego ciałka. Szampon jest gęsty i wydajny w połączeniu z fajną buteleczką,
.                                 która mimo braku pompki aplikuje tyle płynu ile ja chcę. Po dwóch miesiącach
.                                 zużyłyśmy może z 1/6 opakowania. Ma bardzo przyjemny zapach,
.                                 jak na mój nos "łagodna gruszka". Zapach jest delikatny, przyjemny
.                                 i nie drażniący. Zachwyciło mnie to, że nie potrzeba nam już było innych
.                                 kosmetyków, skóra córci jest miękka, aksamitna, nawilżona, delikatna
.                                 dlatego zrezygnowałam z używania jakichkolwiek oliwek.
.                                 Jestem bardzo zadowolona z tego produktu i mimo dość wysokiej ceny
.                                 myślę, że warto w niego zainwestować, bo jego naturalne składniki będą
.                                 zdrowe dla naszego dziecka, a jego wydajność sprawi, że będą to wydane
.                                 pieniądze raz na długi czas.
OCENA:                       5/5
                  Polecam z czystym sumieniem i dziękuję za możliwość przekonania się, że jest to
                  nie tylko 100% natury, ale również 100% satysfakcji





                                


PRODUKT:                 Krem ochronny do twarzy dla niemowląt i dzieci PAT&RUB SWEET
.                                 Chroni przed mrozem i wiatrem, łagodzi podrażnienia, zawiera niski filtr UV.
.                                 Bogaty w kwasy Omega oraz roślinne substancje tworzące na skórze
.                                 warstwę ochronną. Hipoalergiczny, skomponowany tak, aby zminimalizować 
.                                 prawdopodobieństwo reakcji alergicznej. W 100% naturalny i ekologiczny.
.                                 Wyprodukowany w Polsce.
MOJA OPINIA:          Niestety krem nie zachwycił mnie tak bardzo jak szampon. Przynajmniej
.                                nie jako krem dla dziecka. 
.                                Produkt jest gęsty, tłusty i ma dość dziwny zapach. Co prawda jest on delikatny
.                                i nie drażniący ale nie jest tak przyjemny jak zapach szamponu. Opakowanie 
.                                ma dołączoną dozownik, który jak na mój gust dozuje zbyt dużo kremu.
.                                Robiłam kilka podejść w smarowaniu Oliwki, niestety gęsta konsystencja
.                                nie pozwalała na łatwe rozsmarowanie go na buźce,co kończyło się
.                                nerwami i płaczem. Dlatego postanowiłam używać go sama.
.                                Jest tłuściutki dlatego trzeba odczekać kilka chwil, żeby dobrze się wchłonął 
.                                zanim zacznie się nakładać inny kosmetyk np. podkład. Ale moja skóra 
.                                po tym kremie nie stała się przetłuszczona, ale nawilżona i elastyczna.
.                                Mam trzy dyszki na karku więc zaczęły pojawiać się zmarszczki, 
.                                przez kilka dobrych lat byłam czynną palaczką przez co również ucierpiała
.                                moja skóra, przez co była szara, smutna i mało odżywiona.
.                                Zanim zaczęłam używać tego kremu moja skóra była mało elastyczna,
.                                po "zmarszczeniu się" zmarszczki na czole i między brwiami przez kilka 
.                                chwil jeszcze pozostawały w takiej pozycji. Po kremie PAT&RUB
.                                moja skóra stała się bardziej jędrna i elastyczna, ma więcej życia w sobie
.                                i jest gładsza. Niestety nie jestem w stanie powiedzieć ile kremu zużyłam,
.                                bo tego nie widać. Ale używam go od około miesiąca i nadal jest.
OCENA:                         4/5
.                               Punkt muszę odjąć za konsystencję, która uniemożliwia stosowanie kremu
.                               u dziecka, by najmniej u mojego :-)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz