czwartek, 4 lipca 2013

Paczkowy zawrót głowy

Przez ostatnich kilka dni moja skrzynka pęka w szwach. Co chwilę kurier, listonosz, paczka. Ale radość :-)
Kiedyś sporadycznie wysyłałam zgłoszenie do jakiegoś konkursu, ale że nic nie wygrywałam to dałam sobie spokój. Na początku roku wygrałam moją pierwszą nagrodę, radość niesamowita. Od tamtej pory staram się regularnie wysyłać jakieś zgłoszenia i takie są tego skutki :-)

Słońduchę kupiłam, ale reszta to nagrody
Więc czas na mott dnia "Kto Gra, Ten Ma" ;-)



















2 komentarze:

  1. super, gratuluję wygranych!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, ale masz szczęście.... Ja wygrałam tylko raz...
    Zapraszam do mnie na konkurs na najlepszą stylizację dziecięcą z wykorzystaniem polskich ubranek. Atrakcyjne nagrody!! Może jeszcze jedna paczka Tobie przybędzie:)))

    OdpowiedzUsuń