środa, 10 lipca 2013

MAM Anty-Colic

Butelka Anty-Colic MAM













WWW:                    www.sklep.mambaby.pl
FACEBOOK:            www.facebook.com/MAMPoland
PRODUKT:              Samosterylizująca butelka anty-colic 260 ml MAM
INFORMACJE:         Innowacyjna budowa dna butelki, zawór odpowietrzający pomaga minimalizować
.                              kolki redukując ilość połykanego powietrza. Szeroka szyjka umożliwiająca łatwe
.                              napełnianie oraz czyszczenie. Opatentowany przez MAM jedwabisty silikon,
.                              który jest wyjątkowo miękki i delikatny.
CENA:                     33,96 zł
MOJA OPINIA:        Butelkę co prawda używamy sporadycznie ponieważ karmię piersią,
.                             ale urzekły mnie dwie rzeczy. Po pierwsze funkcja antykolkowa dzięki czemu
.                             dziecko nie wciąga powietrza i nie zasysa smoczka. Po drugie ułatwiająca
.                             życie funkcja samosterylizacji. Wystarczy odpowiednio skręcić butelkę,
.                             wlać odrobinkę wody i wstawić na 3 minuty do mikrofalówki.
.                             Smoczek jest mięciutki, delikatny i spłaszczony, wyglądem przypomina
.                             brodawkę, dzięki czemu bez żadnych oporów Oliwka chętnie przyssała się
.                             do butli. Minusem smoczka (smoczek nr 1) jest zbyt duża dziurka.
.                             Wydaję mi się, że jak dla noworodka zbyt mocno z niego leci przez co
.                             nie raz Kuleczka się krztusiła. Poza tym butelka bardzo dobrze leży w dłoni.
.                             Szeroka szyjka i odkręcane dno umożliwiają łatwe i dokładne mycie butelki.
.                             Mimo sporadycznego używania i niewielkiego doświadczenia z butelkami
.                             wiem, że MAM Anty-colic zostanie z nami, tym bardziej, że niedawno moja
.                             siostra przerabiała kilka butelek i to właśnie MAM podbił jej serce.

Mimo małego minusika jestem na TAK









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz