czwartek, 28 marca 2013

Liść Maliny

Jak wiecie, po narodzinach dziecka przychodzi do domu położna środowiskowa. Troszkę pomóc przy dziecku, nauczyć karmić, przewijać, pielęgnować. Moja położna postanowiła odwiedzić mnie również przed porodem i jestem zadowolona z jej wizyt. Jedną z wielu ciekawych rzeczy, o których mówiła jest picie przed porodem herbaty z liści malin. 


Podobno dzięki tejże herbatce poród będzie krótszy, łatwiejszy i mniej bolesny. Dzięki niej szyjka macicy się wygładza, mięśnie dna miednicy rozluźniają się i stają się bardziej miękkie, działa odprężająco i uspokajająco. Powinno się ją zacząć pić po 34 tygodniu ciąży (nie wcześniej). Stopniowo, na początku jedną filiżankę zwiększając do 2-3 dziennie. 
Jak widzicie herbatka już zakupiona. Po świętach zacznę pić, a po porodzie napiszę jaki był tego efekt :-)

4 komentarze:

  1. a z ciekawości - gdzie udało Ci się kupić?
    W jakiejś aptece czy eko sklepie? Bo ja jakoś trafić nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie zielarskim, widziałam też, że przez internet można kupić, ale przesyłka jest 3x droższa niż sama herbata :-/

      Usuń
  2. Nigdy nie słyszałam o takich właściwościach maliny. Serdecznie pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mogę potwierdzić działanie herbatki z liści malin - wprawdzie zaczęłam ją pić dosyć późno bo w 37 tyg ale poród faktycznie był łatwiejszy ;) Urodziłam na czwartym skurczu partym a cała akcja trwała 15 minut ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń