poniedziałek, 4 lutego 2013

Przypadkowe odkrycie

Może mało ma to wspólnego z ciążą i dzieckiem, ale chciałabym się podzielić z Wami moim odkryciem.
Stojąc w długiej kolejce w aptece rzuciła mi się w oczy kartka "Szampon do włosów wypadających, saszetka 10ml 0,48gr" Kupię- pomyślałam. Bo z wypadającymi włosami męczę się od bardzo dawna, nic mi nie pomagało. Poza tym ciągle nawracający łupież, włosy mam sianowate, napuszone, matowe i bez życia.
Kupiłam dwie saszetki L'biotica BIOVAX LATTE intensywnie regenerujący szampon, odbudowa osłabionych włosów. Mimo iż nie był to szampon do włosów wypadających, po zużyciu dwóch saszetek zauważyłam olbrzymią różnicę. Wcześniej przy myciu wypadała prawie garść włosów, nie wspominając, że  moje włosy były wszędzie. Po szamponie BIOVAX przy myciu było ich może z pięć.


Dziś poszłam kupić całą butelkę szamponu, niestety nie było. Kupałam BIOVAX intensywnie regenerującą maseczkę do włosów słabych ze skłonnością do wypadania. 250ml opakowanie kosztowało mnie 17,50. W środku oprócz maseczki była próbka serum wzmacniającego i czepek wspomagający regenerację włosów. Czyli cena przyzwoita biorąc pod uwagę to, że niewielką ilość zużyłam nakładając na włosy. Maseczka ma konsystencję rozpuszczonego wosku i przyjemny zapach. Pierwsze zaskoczenie kiedy ściągnęłam czepek. Na włosach nawet nie było czuć odżywki, włosy nie były posklejane ani obciążone maseczką. Po wysuszeniu nie były napuszone jak zwykle. Są lekkie, błyszczące, miękkie, przyjemne w dotyku. Jestem bardzo zadowolona z zakupu i polecam z ręką na sercu.


2 komentarze:

  1. Nie znałam tej marki. Też gubię włosy :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam, na prawdę działa. I fajne jest to, że można kupić saszetkę na próbę.

    OdpowiedzUsuń