niedziela, 24 lutego 2013

Brzuszek Miesiąca

Niestety w poprzednim miesiącu nie udało mi się wygrać poduszki fikuszki. Próbujemy dalej. Zadaniem konkursowym jest przesłanie aktualnego zdjęcia ciążowego. Oto ja :-)


Wyłaniane są trzy laureatki. Jedną typuje sponsor, drugą organizator warsztatów, trzecią jest osoba której zdjęcie ma najwięcej udostępnień na facebook'u. Jeśli możecie, chcecie mnie wspomóc zapraszam do udostępniania mojego zdjęcia http://www.facebook.com/photo.php?fbid=420913531334099&set=a.414113532014099.95976.228452930580161&type=3&theater.
A jeśli same chcecie wziąć udział w konkursie zapraszam TU

Na fanpage'u MODA NA BRZUSZEK znajdziecie również konkurs "Uśmiech Maluszka", Trzeba wysłać uśmiechnięte zdjęcie Waszego maluszka. Do wygrania są trzy zestawy kubek, ręcznik kąpielowy dla dziecka, naklejka na szybę oraz poduszka "Mały podróżnik"

Dla aktywnych mam również przewidziane są nagrody.

2 komentarze:

  1. Ślicznie, gratuluję, piękna z ciebie mamusia!Podoba mi się twój blog.Zapraszam do mnie i pozdrawiam serdecznie
    http://dzidziastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo i lecę zobaczyć do Ciebie:-)

    OdpowiedzUsuń