sobota, 7 czerwca 2014

1000 nagród od Rossnę

Dla tych, którzy nie mają Facebooka lub nie są "lubisiami" mojego Fanpage'a informacja na temat konkursów wynalezionych w sieci. Kiedyś o nich pisałam tu, na blogu, ale łatwiej umieszczać mi linki na Fb dlatego teraz tam będę o nich pisała. Postaram się przy okazji więcej ich umieszczać, bo żeby wygrywać to trzeba grać, a żeby grać to fajnie jest mieć wszystko w jednym miejscu :-)

Pozwolę sobie jednak ostatni raz napisać tu o konkursie. Jest to konkurs dla posiadaczy karty Rossnę, o której niejednokrotnie pisałam, bo przynosi korzyści więc warto ją mieć i warto o niej mówić.
Konkurs polega właśnie na polecaniu konkursu i programu Rossnę, więc zapraszam :-) Do wygrania jest aż 1000 nagród!!! Więcej szczegółów TU



3 komentarze:

  1. Zapraszam do bezpłatnej promocji bloga na mojej platformie (rejestracja zajmuje chwilę)
    http://www.top-blogs.eu

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nic nie wygrałem w tych konkursach..:(

    OdpowiedzUsuń
  3. socallmemombaby.blogspot.com zapraszam na mojego bloga, w którym chce opisać swoją historię, czyli nastoletniej przyszłej mamy :)

    OdpowiedzUsuń